poniedziałek, 3 lutego 2014

Stawiając garaż trzeba zadbać o…

Wznoszenie garażu tylko na pierwszy rzut oka wydaje się łatwą materią – przed rozpoczęciem pracy potrzebne jest otrzymanie upoważnienia. Konstrukcja garażu też powinna być zgodna z przepisami określającymi np. wymiary drzwi oraz stanowiska postojowego. Rozpoczęcie wznoszenia garażu należy poprzedzić dopełnieniem odpowiednich formalności, np. z geodetą. Lista pozostałych formalności a także problemów do załatwienia przed startem budowy garażu do znalezienia tutaj - Piotr.

1 komentarz:

  1. Początkowo myślałem nad postawieniem garażu wolno stojącego na mojej posesji, ale koszta były zbyt duże i ostatecznie zdecydowałem się postawić wiatę garażową, która świetnie spełnia swoją rolę. Dostałem szybką pożyczkę z https://taktofinanse.pl/pozyczka-takto i postawiłem samodzielnie wiatę w jakieś dwa tygodnie

    OdpowiedzUsuń